Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Z rodziną na urlop – czym jechać?

przez

Po kłopotliwym okresie nauki na jednym z najtrudniejszych kierunków studiów postanowiłam pojechać w czasie wakacji na zasłużony wypoczynek. Kapitał nie pozwoliły mi na wybór wycieczki zagranicznej, poza tym zawsze wolałam opisującą nas śliczną Polskę. Jako że wakacje oraz lato zdecydowałam się na polskie morze.

Jedni uważają, iż jest to miejsce już przereklamowane, jakkolwiek ja zawsze wracam tam z dużym sentymentem – głównie, że teraz mamy alternatywy przyczepa kempingowa. Pojechałam tam wspólnie ze swoim chłopakiem. Zawsze w czasie takich wyjazdów chcemy się czegoś dowiedzieć oraz poznać dużo atrakcyjnych miejsc.

Mamy w sobie coś z antropologów widocznie. Z tego powodu wybraliśmy, pewnie dzisiaj dosyć legendarną, gminę Rewal. Mieliśmy spis najciekawszych miejsc, jakie powinniśmy zwiedzić. Po przyjeździe pierwszy dzień odpoczywaliśmy na plaży. To stworzona przez nas tradycja. Drugi dzień to ten czas, kiedy tak właściwie z zapałem wyruszamy w teren. Na pierwszy plan postanowiliśmy ujrzeć słynną latarnię morską w Niechorzu. Kiedy weszliśmy na sam szczyt nie mogliśmy przestać podziwiać widoków! Ładne miejsce i interesująca okolica.